Voorwaarden en regesl van het lidmaatschap

1. Contributie dient het lid te voldoen bij vooruitbetaling. Indien er sprake is van een betalingsachterstand is er geen recht meer op deelname aan trainingen en wedstrijden.
  2. Wanneer de KNVB de club een boete op legt als gevolg van een gele of rode kaart, of bepaalde gedragingen van een lid, dan brengt de club deze kosten in rekening bij het lid. Zolang deze rekening(en) niet is/zijn voldaan, is er geen recht op deelname aan trainingen en wedstrijden.
  3. Leden, maar ook ouders, familieleden, vrienden en overige geinteresseerden dienen zich te houden aan de gedragsregels zoals omschreven op de website.
  4. Wanneer inschrijving geschiedt voor 1 mei, zal het lid kunnen deelnemen aan de selectietrainingen, zodat het lid in een zo passend mogelijk team geplaatst kan worden. Bij inschrijving na 1 mei wordt het lid in een team geplaatst waar de meeste ruimte is. Er kan geen garantie gegeven worden dat dit team zo passend mogelijk is.
  5. Wanneer een lid jonger is dan 18 jaar, dient de ouder/verzorger deze overeenkomst mede te tekenen. Tot het lid de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt, is deze ouder/verzorger aansprakelijk voor betaling van de contributie en de eventuele andere kosten. Wanneer het lid de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt, gaat deze betalingsverplichting, zonder verdere aanzegging over op het lid zelf.
  6. Bij inschrijving dient ieder lid (geldt niet voor F- en E-pupillen) een pasfoto in te leveren. Zolang dit niet is gedaan, is deelname aan wedstrijden uitgesloten.
  7. Bij tussentijdse opzegging blijft de contributie over het gehele seizoen verschuldigd.